Film Trasa HejtBusters

Michał Wawrzyniak podczas CrowdFest 2015 – część 2/3

Na zeszłotygodniowej gali crowdfundingowej „CrowdFest” Michał Wawrzyniak poprowadził wystąpienie, w którym przedstawił case study akcji „Hejtoholik”. Jak wskazuje sam temat prezentacji „Splendor and Zapie..ol”, dowiesz się z niej o dwóch stronach…

Tutaj znajdziesz poprzednią część wystąpienia, jeżeli jeszcze nie widziałeś/aś: https://mwway.pl/hejtbusters-szczecin

Każdy widzi splendor i spijanie śmietanki z akcji, która odniosła sukces. Pracę, która została włożona w ten sukces, dużo trudniej zauważyć. Wie o tym każdy, komu udało się zrealizować swój projekt.

Zobaczcie sami i dajcie znać w komentarzach, jak wasze wrażenia po wystąpieniu. 🙂

Zobacz 2 z 3 części wystąpienia Michała Wawrzyniaka na CrowdFest:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *